Zwroty
Jako Konsument lub PNPK masz prawo odstąpić od Umowy sprzedaży Towaru, bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie. Aby to zrobić:
- Wypełnij Formularz zwrotu.
- Dołącz formularz do przesyłki ze zwracanym towarem.
- Wyślij paczkę na poniższy adres (nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem):
GAPPID, Centrum Mody
ul. Aleja Katowicka 51/105
05-830 Nadarzyn
z dopiskiem "Zwrot GAPPID e-sklep" - Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy środki zgodnie z Regulaminem sklepu na rachunek, z którego dokonana została płatność podczas składania zamówienia.
UWAGA: Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, prosimy na formularzu zwrotu podać numer konta bankowego, na który zostaną zwrócone środki.
- Jako Konsument lub PNPK zwracasz Towar (nadajesz przesyłkę) na własny koszt.
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdziesz na podstronie z Regulaminem sklepu.
Reklamacje
Każdemu Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Sklepu lub wykonaniem Umowy. Aby złożyć reklamację:
- Wypełnij Formularz reklamacyjny.
- Dołącz formularz do przesyłki z towarem.
- Wyślij paczkę na poniższy adres (nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem):
GAPPID, Centrum Mody
ul. Aleja Katowicka 51/105
05-830 Nadarzyn
z dopiskiem "Reklamacja GAPPID e-sklep" - Po otrzymaniu przesyłki ustosunkujemy się do złożonej reklamacji zgodnie z Regulaminem sklepu.
- Przesyłkę nadajesz na własny koszt, jednakże w przypadku uzasadnionego zwrotu reklamacyjnego otrzymasz od nas zwrot poniesionego kosztu przesyłki.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdziesz na podstronie z Regulaminem sklepu.